Werkwijze

De kennismaking

De eerste kennismaking is ontzettend belangrijk omdat wij een duidelijk beeld van de klant willen krijgen en wat de wensen zijn. Ook wil je waarschijnlijk weten wie wij zijn en wat Beterekommunicatie.nl voor je kan betekenen en wat onze werkwijze is. Tijdens het eerste kennismakingsgesprek geven we hier graag antwoord op. In deze moderne tijd kan dat telefonisch, via email of als dat behoefte aan is in een persoonlijk gesprek.

Jou Offerte

Naar aanleiding van het kennismakingsgesprek zal er een offerte worden opgemaakt. Hierin zullen alle wensen die naar voren kwamen in het gesprek worden verwerkt. Ook zullen de technische details worden verwerkt en voorzien van een duidelijke uitleg. 
Concept, uitvoer en oplevering
Tijdens de ontwikkeling zullen er vanuit de vorige stappen een aantal visuele concepten naar voren komen. Deze zullen aan jou als klant worden gepresenteerd, hier kan je jouw mening over uitspreken en eventuele suggesties doen. Door dit te combineren met onze expertise zorgen we voor een optimaal resultaat.
Als het een website betreft zal er worden overgegaan tot de echte bouw van de site. Voordat we jou website op het net publiceren ben je nog in de gelegenheid om mogelijke veranderingen door te voeren. Hierna kunt u continu op ieder gewenst moment uw website bezoeken. 
Ook zorgen wij ervoor dat je voor iedereen te vinden bent door je website aan te melden bij de meest bezochte zoekmachines. Onze zoekmachine optimalisatie biedt hier een uitkomst.
Als het gaat om het grafische ontwerp van brochures, folders, posters of ander reclamedrukwerk zal het uiteindelijke ontwerp drukklaar worden gemaakt en aangevoerd worden op cd rom. Natuurlijk verzorgen wij graag jou drukwerk.

Facturering

De facturering kan in meerdere termijnen plaatsvinden. Nadat de opdracht door beide partijen is aanvaard en ondertekend volgt in het geval van te maken investeringen door Betere Kommunicatie een eerste betaling. Dan begint voor ons het gehele proces en kunnen wij aan de slag voor je, van het ontwikkelen van het concept tot het uiteindelijke resultaat. De laatste betaling zal plaatsvinden na de oplevering van het product. Normaal gesproken is dit ook de enige betaal, maar in overleg kan soms afgesproken worden dit vaker te doen.

Service & Nazorg

Uiteraard stopt ons werk niet bij de oplevering. Na de oplevering kun je er zeker van zijn dat wij je verder helpen en zorgen voor een goede service en nazorg. Dus ook in de toekomst kun u op Betere Kommunicatie rekenen. Het staat voor ons op de eerste plaats om u als klant tevreden te stellen. Mocht u vragen hebben of heeft u wellicht behoefte aan eventuele uitbreidingen betreffende een afgerond project, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.

 

Bedrijfsgegevens

Betere Kommunicatie
Walsoordensestraat 11
4588 KA Walsoorden
KVK: 51.55.08.06
Bank: 44.17.98.403
IBAN: NL65ABNA0441798403
BIC: ABNANL2A

Sociale Media

Snel Contact Opnemen

Contact formulier verzonden!
We nemen spoedig contact met je op.
Twijfel je of je bericht verzonden is? Je krijgt altijd een verzend-bevestiging op het ingevulde e-mail adres. Als je problemen met verzenden hebt kun je altijd direct via info@beterekommunicatie.nl contact opnemen.